Tuesday, October 13, 2009

我的人生真的是越来越戏剧化

我的人生真的是越来越戏剧化。。。
My life really has become increasingly dramatic...

电视的情节都一一的发生在我的身上,仿佛一瞬间成了某部电视剧的女主角。。。
TV's plot are all occurred on me, just like i had became the main female character for a series in a sudden...

昨天我可爱漂亮大方的高跟鞋的鞋跟断了,只乘另一边是好的。。。
Yesterday, i broke my pretty generous cute high heels' heel and only left the other side in a good condition...

这种情节很难想象会发生在我的身上,可惜的是上天并没有安排一个英雄来给我,可怜的我啊!电视/电影情节都会有英雄来拯救女主角的啊!可惜就我没有 =‘(
Is hard to imagine that this will happen to me, it is a pity that God did not arrange for a hero to me, poor me ah! for the TV / movie plot, there will be a hero to save the heroine, But sadly, I do not have one ='(

接下来,厉害的啦。。。
following happens more geng...

性骚扰的简讯也给我来啦。。。。 这么好康。。。 再再接下来该不会我被那传性骚扰简讯的变态给跟上然后很戏剧化的我被先奸后刹?
here comes for the Sexual harassment sms, So many goodies. . . how about the next coming will it keep up with a very dramatic then i was raped and brake?

No comments: